25/11/2018
Τα ΄80s ήταν μοιρασμένα, καλλιτεχνικά για τους Βρετανούς Judas Priest. Η αρχή ήταν ιδανική με το κλασικό "British Steel", ωστόσο αργότερα θα επικέντρωναν την προσοχή τους στο αμερικανικό κοινό και το "Turbo" του 1986 σηματοδότησε την αρχή μιας μκρής "κοιλιάς" στην ποιότητα της μουσικής τους .
Πάντοτε, οι Judas Priest αφουγκράζονταν το μουσικό γίγνεσθαι και το αφομοίωναν, σμιλεμένο στο δικό τους καλούπι. Ωστόσο, δεν σήμαινε αυτόματα και επιτυχία για αυτούς, σε κάθε τους προσπάθεια.
Το ακόλουθο ‘"Ram It Down" , δεν άρεσε καθόλου. Κι όλα έδειχναν, πως όφειλαν να γίνουν αλλαγές ριζικές, ώστε οι Judas Priest να παραμείνουν στην κορυφή.
Η μοίρα, με το κλείσιμο της δεκαετίας ήταν σκληρή μαζί τους. Η μπάντα στην Αμερική βαλλόταν, μεν από κοινωνικές οργανώσεις για το υποτιθέμενο ακατάλληλο υλικό των στίχων τους και από μια δικαστική υπόθεση δε , που αφορούσε την υποκίνηση αυτοκτονικής απόπειρας δυο νεαρών στη Nevada, το 1985 μέσω κρυφού μηνύματος στη διασκευή "Better By You, Better Than Me" των Spooky Tooth που περιεχόταν στο "Stained Class" του 1978, κατά τους κατήγορους. Ο Rob Halford υποχρεώθηκε να το τραγουδήσει στην δικαστική αίθουσα, ώστε να αποδείξει την αθωότητα του γκρουπ κι όταν στις 24 Αυγούστου του 1990, η υπόθεση μπήκε στο αρχείο, η μπάντα είχε έτοιμη την μουσική αντεπίθεσή της.
Όσον αφορά τις προαναφερθείσες αλλαγές, η αρχή έγινε με τον παραγωγό. Ο Tom Allom που υπήρξε παραγωγός όλων των δίσκων των Judas Priest από το "British Steel" ως και το "Ram It Down" του 1988, έδωσε τη θέση του στον Chris Tsangarides, με τον οποίο η μπάντα είχε συνεργαστεί ξανά στο "Sad Wings Of Destiny" ( 1976 ) και συνέχισε με τον drummer ...
Ο Dave Holland, κουρασμένος από τη θητεία του στη μπάντα έδωσε τη θέση του στον Αμερικανό Scott Travis ( πρώην X-Racer ), ο οποίος πάντοτε ήθελε να δουλέψει με τους Judas Priest και παραμένει ως και σήμερα στο γκρου .
Με τη δίκη να μαίνεται, τον Μάρτιο του '90 το δωδέκατο album των Judas Priest ήταν έτοιμο. Hχογραφημένο στα Miraval Studios στη Γαλλία, στο οποίο η μπάντα έκανε συχνά επιδρομές στο κελλάρι του για καλό κρασί, περιείχε σύγχρονες τεχνικές παιξίματος στις κιθάρες από τους Glenn Tipton και K.K. Downing και τον Scott Travis να κρατάει ανάποδα τα drumsticks του, ώστε να προσδώσει βαρύτερο ήχο στο δίσκο.
Ο δε Halford, άφησε πίσω του τους λασπωτήρες και ξυρισμένος γουλί, ενδεδυμένος το ρόλο του Metal God, αφήνει την ψυχή του στο μικρόφωνο. Στις 3 του Σεπτέμβρη του 1990 , όλα αυτά αποτυπωμένα, αφήνουν το μουσικό κοινό με το στόμα ανοιχτό.
Το "Painkiller", παρουσιάζει μια μπάντα μοντέρνα και φρεσκαρισμένη με χημεία μεταξύ των παλιών μελών της και του νεοφερμένου Travis. Σε παραδοσιακά heavy, όσο και speed metal μονοπάτια, οι Judas Priest τα δίνουν όλα από άποψη απόδοσης και συνθέσεων. Το εισαγωγικό τραγούδι "Painkiller", δίνει το στίγμα.
Ένα χαρακτηριστικό drum intro από τον Travis, δίνει τη θέση του σε μια τρικυμία από riffs και leads. Ο Glenn Tipton τραβάει από το μανίκι τον Κ.Κ. Downing, να ακολουθήσει ενώ ο Rob Halford αφηγείται σε υψηλές οκτάβες την ιστορία του ομώνυμου ήρωα καθώς επιχειρεί να σώσει την Γη από την καταστροφή. Το solo του Tipton εισάγει την απαραίτητη επική μελωδία που ντύνει την πορεία του ήρωα προς τη νίκη ενώ ο Downing απαντά προς το τέλος του τραγουδιού με ένα πυκνό και σκληρό solo, οδηγώντας τον Travis να κλείσει το τραγούδι με ένα σιδηροδρομικό outro.
Νέο άλμπουμ κυκλοφορεί στις 24 Μαίου ο Lenny Kravitz με τίτλο &...
Nέο τραγούδι για τους Σουηδούς Nestor ύστερα από το υπερεπ...
Το απόλυτο μουσικό φεστιβάλ της πόλης θα παρουσιάσει π...
Στις 31 Μαΐου κυκλοφορεί σε cd και βινύλιο το box set με τίτλ...
Μία ιδιαίτερη συναισθηματική στιγμή μοιράστηκε με του...