Η συνέχεια ανήκει σε ένα ακόμη καλεσμένο, στον κιθαρίστα των Doobie Brothers, τον Tom Johnston, ο οποίος προσθέτει την δική του ενέργεια και προσωπικότητα στο υπέροχο "Hold on, I'm Comin'" (Isaac Hayes/David Porter) που έμεινε στην ιστορία από τους Sam & Dave και τους Blues Brothers.
Ενα ακόμη πανέμορφο κομμάτι στην συνέχεια με την συμμετοχή και των τριών ερμηνευτών (Perry, Sampson, Baker), στο "People People Lete" του Curtis Mayfield. Το πιάνο του Greg Rolie είναι μία μικρή όαση μελωδίας ενώ τα δεύτερα γκόσπελ φωνητικά κάνουν ακόμη πιο συγκινητική την εν λόγω κλασική σύνθεση.
Aκολουθεί μία ακόμη sixties επιτυχία, το απολαυστικό "Show Me" του Joe Tex, με τα πνευστά και την φωνή του Tom Johnston να έχουν τον πρώτο λόγο.
Στο "Crossroads" του θρυλικού Robert Johnson, οι κιθάρες παίρνουν φωτιά και όταν ο Perry παίρνει την σκυτάλη τα φωνητικά από τον Tom των Doobie Brothers όλα γίνονται ακόμη πιο συναρπαστικά. Το δίδυμο Valory - Smith σε μπάσο και τύμπανα αντίστοιχα και τα πλήκτρα του Rolie κάνουν ακόμη πιο εκρηκτική την όλη απόδοση θυμίζοντας βέβαια αρκετά την εκτέλεση του Eric Clapton.
Με το "Born Under A Bad Sign" του σπουδαίου Albert King τα πράματα γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέροντα με τον Rolie να κάνει την έκπληξη και να πραγματοποιεί μία παθιασμένη ερμηνεία. Οι κιθάρες των Schon και Johnston τιμούν καταπληκτικά τον μέντορα τους και δημιουργό της σύνθεσης.
Στο "Let the Good Times Roll", ο Perry μαζί με την φωνή της Annie Sampson είναι γεμάτοι αρμονία και κέφι χαρίζοντας μας, μία υπέροχη ερμηνεία. Το τραγούδι ανήκει στον Sam Cooke για τον οποίον ο Perry είναι δηλωμένος οπαδός του και τον θεωρεί ως τον άνθρωπο που τον έχει επηρεάσε καθοριστικά στον τρόπο που τραγουδά.
Αυτή η ξεχασμένη αλλά μοναδική ηχογράφηση κλείνει πρωτίστως με την αθάνατη μπαλάντα "Lights", που είναι το δεύτερο κομμάτι που έγραψαν μαζί το δίδυμο Schon-Perry και αναφέρεται στην πόλη που είχαν ως βάση το San Francisco, αν και μέρος της σύνθεσης έχει γραφτεί στο Los Angeles.
Ο επίλογος γράφεται με μία από πιο κλασικές ροκ στιγμές της μπάντας το δυναμικό "Wheel in the Sky" έχοντας μία εξαίσια εισαγωγή και ένα απίθανο φινάλε από όλους τους Journey στην συγκεκριμένη εκτέλεση!!!
Tέλος σε όλα σχεδόν τα τραγούδια υπάρχουν σχολιασμοί και αποκαλυπτικές λεπτομέρειες από τον Steve Perry δίνοντας έναν πιο ραδιοφωνικό τόνο στην όλη ηχογράφηση.
Υ.Γ.: Στην κατοχή μου έχω μία φτωχή cd έκδοση από την Ιταλική Minotauro Records σε πράσινο εξώφυλλο χωρίς ιδιαίτερες πληροφορίες, αναφέροντας πίσω το Los Angeles αντί του Σαν Φρατζίσκο και έχοντας "φάει το 2" από τον τίτλο "Τhe Superjam".
Επίσης στο διαδίκτυο κυκλοφορεί και μία επιπλέον σύνθεση το "Winds Of March".
Φώτης Μελέτης